2010. szeptember 19., vasárnap

Elkészült!

Elkészült a harmadik fejezetem is. Kicsit késve de időm hiányában, azért szerintem egész gyorsan.
Egy kis részlet:
...- Nézd kicsim nem kertelek tovább. Nem biztos, hogy részt vehetsz ezen a fellépésen. – ledermedtem, de attól a hangom még a helyén volt.
- Mi van?? Ezt te sem mondhattad komolyan.
- Kicsim, kicsim. Kérlek szépen hallgass meg. Ne ítélj el hamar. Kérlek.
- Mit kell ezen még szépíteni? Jó formán megtiltod azt, hogy életem sorsdöntő fellépésén részt vegyek. Ezen mit ne ítéljek el mégis? Én elítéltelek a gyerek miatt? – ez tudom kicsit durva volt, de hát az, hogy elvegye életem fellépését nem volt egy jó döntés.
- Kérlek. Ez a kettő nem ugyanaz és nem tudod az egészet. Még nem biztos, hogy nem mehetsz el a fellépésre...

By: TwoGirls(Betty)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése