2010. szeptember 1., szerda

Végre kész!=)

Elkészült a 2. fejezetem is!=) Remélem tetszeni fog nektek. A harmadik fejezetre egy kicsit lehet várni kell majd, mert az iskola miatt kevesebb időm lesz írni=/ De addig is itt egy kis részlet a 2. fejezetből:
...Raul bekapcsolta a zenét és elkezdtük a bemelegítést. Mindenkin látszott, hogy nagyon izgatott. Nem is csoda. Pár hét múlva lesz életünk sorsdöntő fellépése. Úristen. Sorsdöntő. Érzetem, hogy elkezdek pánikba esni. Velem még sosem fordult elő, hogy lámpalázam lenne egy fellépés miatt. Istenem ez egyre durvább. A lélegzetem egyre szaporább lett és mintha a világ forogna körülöttem...

Ha időtök engedi örülnék ha kapnék visszajelzéseket.=) Az ember a hibáiból tanul:) És nekem még biztos hogy sok hibám van:) Ezért örülnék ha megmondanátok a véleményeteket:) Előre is köszi.

By: TwoGirls(Betty)

2 megjegyzés: